Pack me dan!

Dit is wat jouw product uniek maakt!

Een aansprekende productverpakking die geschikt is voor de doelgroep zorgt voor verbinding tussen producten, merken en potentiële kopers. De juiste verpakking trekt de aandacht, wekt behoefte op, prikkelt, informeert en stimuleert mensen tot aankoop.

 

Ondernemingen die waarde hechten aan een uniforme merkverschijning zetten gericht hun corporate design in. Dankzij onverwisselbare huisstijlkleuren en bedrijfslogo’s is een snelle merkidentificatie probleemloos mogelijk. Maar volgepakte schappen in detailhandels maken het voor besluiteloze kopers lastig om te beslissen wat ze moeten kopen. Een verpakkingsontwerp dat zich onderscheidt en een eerste positieve indruk achterlaat, kan de beslissende koopimpuls geven.

Skills

Photoshop
Illustrator

Producten

Verpakkingen

Klant

Concept

Date

Juli, 2018

Verpakking concept ontwerp

Een goede verpakking is meer dan alleen mooi, het gaat er uiteindelijk om dat de primaire doelgroep verleid wordt om het product te kopen en te blijven kopen. En dat kan afwijken van de persoonlijke voorkeuren van de marketeer en ontwerper. Echt goede verpakkingen zijn iconisch (‘beeldbepalend’) vanuit een eigen en herkenbaar ‘gezicht’. Ze zijn uniek en gebaseerd op een ‘big idea’, zodat ze overduidelijk karakter en een ziel hebben. Sterke merken zijn relevant, onderscheidend en geloofwaardig en goed packaging design communiceert dat.

Verpakking concept ontwerp
Verpakking concept ontwerp
Verpakking concept ontwerp
Verpakking concept ontwerp

So What’s Next?

Let’s Work Together!
hallo@oog-appel.nl

Mozenzi
Beek Warmtebeheer