EEN WARE KAMPIOEN

Desktop.

Als je wereldkampioen bent wil je dat je werk straalt zodat iedereen meteen ziet wat voor een mooie creaties je hebt gemaakt. Dat was het doel voor Maxim Gazendam. Zoveel mogelijk mooie creaties laten zien, en dat is gelukt. Het is de fundatie geworden van de website van PureMaxim.

Ontwikkeling.

Analyse

Maxim wilde zijn werk voor hem laten spreken dus foto’s moesten de basis worden van de website van PureMaxim.

User Experience

Er moest makkelijk door te navigeren zijn en het portfolio moest de afbeeldingen laten spreken.

Prototype

Ook voor Maxim maakte we 3 prototypes waarvan hij de laatste koos. De 1 was speelser en de ander meer simpel.

UI

Geen poespas, gewoon een mooie website waar Maxim zijn werk vol trots kan tonen. 3C8CF7

Mobiel PureMaxim

UX & UI

TYPOGRAFIE & KLEUREN

Design.

Het lettertype Montserrat geeft precies de body die de website van een wereldkampioen nodig heeft.

COMPONENTEN

Iconen.

Elke website heeft iconen, voor de donkere en lichte modus, winkelwagentje en zelfs het hamburgermenu. Iconen zijn zeer belangrijk voor een website.

De klant aan het woord

Maxim Gazendam

Misschien vind je dit ook leuk