Fb.Li.In.

Geknipt worden was nog nooit zo rustgevend.

Naar de kapper in het buitengebied van Wesepe, gelegen aan de rand van het bos. Even tot rust komen bij de kapper.

Kapsalon Mariska

De kapsalon opende op 1 april 2019. Mariska wilde alles tot in de puntjes geregeld hebben. Hier hoort uiteraard een logo, visitekaartjes en website bij die helemaal past bij haar doelgroep, jonge ouders met kinderen. Het pand staat midden in een mooie bosrijke omgeving, aan de rand van Wesepe.

Klant:

Kapsalon Mariska

Diensten:

Branding, Webdesign

Project Link:
Website Kapsalon Mariska

Het idee.

De huisstijl trekt zich door tot in de salon zelf, de wanden hebben dezelfde kleur als bijvoorbeeld het visitekaartje en ook op de website en in het logo komt deze kleur terug. Op de website kunnen klanten direct online hun afspraak inplannen, zien hoeveel tijd de afspraak in beslag zal nemen en zien wat de kosten zijn. Geen verassingen achteraf dus!

Een project waar we samen met een positief gevoel op terug kijken en wij wensen Mariska erg veel succes met haar gloednieuwe salon!

Visitekaartje Kapsalon Mariska

Het resultaat.

“Het was een prettige samenwerking Studio oog appel. Er wordt veel met je eigen ideeen gedaan, maar ook zij komen met veel tips en suggesties, waar je niet altijd bij stil staat. Ik ben heel tevreden met hoe mijn website eruit ziet!” – Mariska Hiethaar, Kapsalon Mariska.

Delen:
Fb.
Tw.
Pi.
In.