Henk en Marie

Wij vertellen graag iets over jou.

Misschien ben je al bekend met Studio oogappel. Dan weet je vast dat wij geen doorsnee bureau zijn. Wij geloven niet in de standaard aanpak van u vraagt, wij draaien. We hebben geen accountmanagers, stagiaires of telefonisten. Alleen professionals die echt met je willen samenwerken. Een nieuw thuis bouw je niet alleen. Het is belangrijk dat jij ons leuk vindt, maar het moet ook wederzijds zijn. Dus voel je vrij om iets bij ons over de schutting te gooien. Maar waarschijnlijk gooien we het wel eerst terug.

Jouw kwaliteiten

Kennis. Natuurlijk van je eigen branche; je weet echt álles of bent druk bezig dit te leren. Maar ook van e-commerce marketing. We willen dat je enigszins begrijpt wat we eigenlijk aan het doen zijn. Je hoeft het niet zelf te kunnen (daar zijn wij voor), maar je moet ons werk wel in de basis begrijpen. Je snapt bovendien dat je niet zomaar alles over de schutting kunt gooien en dat het wel goed komt.

Onderscheid. Als je niet onderscheidend bent, op wat voor manier dan ook, dan ga je het niet redden. Daarom willen we graag dat je écht onderscheidend bent, in je product, in je aanpak, in je marketing. Alles mag. En als je nog niet zover bent, dan helpen we je hier heel graag bij! Als je er maar voor open staat.

Innovatie. Je bent vaak bezig om beter te worden. Om te innoveren. Je zou misschien denken van niet, maar we worden er heel blij van als je om de haverklap weer aan de telefoon hangt met een of ander idee.

Samenwerking. Je begrijpt dat wij geen magische knoppen hebben. En dat ons succes afhangt van jouw potentie. We moeten dus steeds weer samenwerken. Je begrijpt dit helemaal.

Grootsheid. Vierkante meters, aantal medewerkers, omzet, winst: voor het wel/niet samenwerking boeit dit ons allemaal niet zo. We willen wel dat je ‘groots denkt’. Hoe kun je echt uitzonderlijk worden in wat je doet? 5 medewerkers mag. 5000 ook.

Eigen inzet. Hartstikke leuk dat je bij ons uit bent gekomen maar dit betekend niet dat je zelf niets meer hoeft te doen. Succes hangt ook af van je eigen inzet. Blogs schrijven, nieuwe content plaatsen, zorgen dat je gloednieuwe website in beweging blijft en aantrekkelijk blijft voor Google. Dit zijn maar een paar voorbeelden.

Jouw bedrijf (of die van je baas)

Je bent een e-commerce bedrijf of biedt online diensten of informatie aan. Dit mag van alles zijn, van boekhouden tot concerten, van een goed doel tot aan de nieuwe bol.com.

Jouw euro’s

Jouw euro’s kan je maar 1 keer uitgeven. Weet dus van te voren goed hoeveel je wilt investeren in je nieuwe website. Het is de bedoeling dat deze investering zichzelf terug verdient maar zoals gezegd heeft dit ook te maken met je eigen inzet. Hou hier van te voren rekening mee.

Anneloes

Multinationals en wereldkampioenen gingen je voor (maar ook de bakker op de hoek).

Anneloes

Multinationals en wereldkampioenen gingen je voor (maar ook de bakker op de hoek).

Word ook een marketing pro!

Ontvang 1x per maand handige tips en updates in je mailbox.