Eindelijk een strategie die werkt!

De meeste marketing-modellen kunnen ons niet echt bekoren. Ze lijken gewoon niet te werken in de praktijk. Maar voor See – Think – Do – Care maken we graag een uitzondering. Dit model is super eenvoudig, super effectief en het belangrijkste: het is intentie-gestuurd. Het bekijkt de zaken dus door de ogen van jouw potentiële klant (en niet vanuit jouw bedrijfsprocessen of andere irrelevante zaken).

Dit zijn Henk en Marie!

Henk en Marie
See
Think
Do
Care


FASE 1

Laat zien wie je bent

 

Hoe zien Henk en Marie jou?
Henk en Marie zijn nog geen klant. Sterker nog: Zij kennen je niet eens. Tot nu. Zij zien je voor het eerst. Zij vergelijken je (onbewust) met de concurrentie. Misschien willen zij wel tot een eerste actie (klik) overgaan. 

Wat kun je doen?
Laat Henk en Marie zien wie je bent. Begin je verhaal te vertellen. Licht je meerwaarde toe. Een eerste indruk maak je maar 1x.Doe het dus goed, dan willen Henk en Marie meer van jou zien. 


FASE 2

Wees overtuigend

 

Hoe zien Henk en Marie jou?
Henk en Marie weten in deze fase een beetje wie je bent en wat je te bieden hebt. Zij zullen zich nu verder in jou willen verdiepen. Wat bied je precies? Zal dit Henk en Marie echt helpen? Zij hebben iets nodig, maar willen nog niet per sé kopen.

Wat kun je doen?
Dit is het moment om te laten zien waarom je een betere keuze bent dan de concurrent. Waarom jij? Waarom jouw product? Kun je ze verleiden tot het vergaren van net dat beetje meer essentiële informatie?


FASE 3

Kopen, kopen, kopen

 

Hoe zien Henk en Marie jou?
Henk en Marie zijn er klaar voor: Zij hebben de portemonnee in de hand en gaan kopen. Maar waar? Maak jij het ze zo makkelijk mogelijk? Ben je aanwezig op precies dat moment en op exact die plek waar zij zoeken? Kun je ze definitief overtuigen?

Wat kun je doen?
Wees aanwezig op de juiste plek, op het juiste moment. Laat concrete voordelen zien. Wees overtuigend en relevant. Maak het ze zo makkelijk mogelijk. Trek ze nu definitief over de streep.


FASE 4

Maak van Henk en Marie een fan


Hoe zien Henk en Marie jou?
Henk en Marie hebben gekocht, goed bezig. Nu is het zaak om van Henk en Marie een grote fan te maken. Zó groot, dat zij andere klanten voor je gaan werven (bewust of onbewust) met goede verhalen, recensies en wat niet. En natuurlijk wil je van Henk en Marie een terugkerende klant maken.

Wat kun je doen?
Wees niet als de meeste anderen en laat Henk en Marie vooral niet los. Betalende klanten zijn je meest waardevolle klanten, toch? Behandel ze ook zo. Geef ze een reden om terug te keren. Zorg dat je ze zó uitzonderlijk (hebt) benaderd dat zij het niet kunnen laten hun ervaring te delen.

Onze diensten.

In de wereld van online marketing bieden we vrijwel alles aan dat je nodig hebt (en wat wij leuk vinden). Van SEO tot campagnes, van Technologie tot Inhoud. Van Advertenties tot Conversieoptimalisatie. En geloof ons, we zijn hier echt héél goed in. Ons geheim? Een sterke focus op wat wij leuk vinden. We doen namelijk géén social media, geen e-mailmarketing en ga zo maar door. Daarnaast sluiten we in alle eerlijkheid bepaalde niches uit (namelijk de niches die al helemaal verzadigd zijn).

Anneloes

Multinationals en wereldkampioenen gingen je voor (maar ook de bakker op de hoek).

Anneloes

Multinationals en wereldkampioenen gingen je voor (maar ook de bakker op de hoek).

Word ook een marketing pro!

Ontvang 1x per maand handige tips en updates in je mailbox.