Data en optimalisatie.

Google Analytics instellen.

SEO

Inzichten voor online groei.

Google Analytics laten instellen.

  • Hoeveel nieuwe en terugkerende bezoekers zijn er?
  • Waar komen de bezoekers vandaan?
  • Hoeveel producten zijn er verkocht?
  • Wat is het resultaat van de marketingcampagnes?
  • Welke demografische en technologische gegevens zijn beschikbaar?

De Voordelen.

1.

1: Inzicht in je websitestatistieken.

Google Analytics is hét hulpmiddel om verschillende statistieken van websites te bekijken. Alleen als je begrijpt hoe bezoekers zich gedragen op je site, kun je je strategie aanpassen om een maximale ROI te behalen en online verder te groeien.

2.

2: Doelen en conversies meten.

Met behulp van Google Analytics kun je zowel concrete als meer abstracte doelen meten. Denk aan een aankoop, maar ook aan een interactiemoment of het downloaden van een brochure. Deze doelen kunnen worden geïmporteerd als conversies naar Google Ads, zodat je ook de effectiviteit van dit kanaal kunt evalueren.

3.

3: Koppeling met andere (Google) kanalen.

oogle Analytics kan heel eenvoudig worden gekoppeld met onder andere Google Tag Manager, Google Ads, Google Optimize en Search Console.

4.

4: Doelgroepen instellen.

Met behulp van Google Analytics is het heel gemakkelijk om verschillende doelgroepen in te stellen. Daarna kun je deze doelgroepen weer koppelen aan Google Ads om jouw specifieke advertenties te targeten.

Hulp nodig met instellen?

Wij staan voor je klaar.

    Anneloes

    Multinationals en wereldkampioenen gingen je voor (maar ook de bakker op de hoek).

    Anneloes

    Multinationals en wereldkampioenen gingen je voor (maar ook de bakker op de hoek).

    Word ook een marketing pro!

    Ontvang 1x per maand handige tips en updates in je mailbox.