Data en optimalisatie.

Onze strategie om jouw data en automatisering naar een hoger niveau te tillen.

data en optimalisatie
1.

Stap 1: Audit

De eerste stap omvat het beoordelen van de bestaande situatie. We bekijken de huidige configuraties, hulpmiddelen en diverse databronnen. Onze samenwerking begint met een evaluatie van vijftien verschillende datapunten.

2.

Stap 2: Opstellen van een meetplan

Daarna stellen we een meetplan op om een sterke begin te garanderen. Dit document bevat de essentiële conversies, configuraties, waardes en benamingen.

3.

Stap 3: Meten is weten

We stellen de conversies vast en verbinden deze waar mogelijk met de CRM-gegevens. Het meetplan wordt daarmee uitgevoerd. We maken gebruik van Google Analytics als fundament en Google Tag Manager als hulpmiddel om de doelen in te richten.

4.

Stap 4: Dashboard met essentiële KPI’s

Natuurlijk wil je al je successen overzichtelijk gepresenteerd krijgen. Daarom creëren wij een dashboard waarin we de meest relevante inzichten samenbrengen en de belangrijkste KPI’s verzamelen in een realtime dashboard.

5.

Stap 5: Processen automatiseren

De organisatie groeit mee. Met innovatieve software creëren we nieuwe mogelijkheden in de klantreis. Dit betreft marketingautomatiseringssoftware en biedt meer dan enkel online marketing.

6.

Stap 5: Onderzoeken en verbeteren

Ten slotte gaat jouw persoonlijke klantteam aan de slag met het onderzoeken en verbeteren.

Anneloes

Multinationals en wereldkampioenen gingen je voor (maar ook de bakker op de hoek).

Anneloes

Multinationals en wereldkampioenen gingen je voor (maar ook de bakker op de hoek).

Word ook een marketing pro!

Ontvang 1x per maand handige tips en updates in je mailbox.